Kom på ventelisten til mit online Facebook forløb.

Det var ikke meningen, at jeg ville lave dette forløb. Men jeg har fået så mange henvendelser, at det begyndte at interessere mig ekstra meget – da jeg i dag ikke kan hjælpe alle. 

Det er IKKE et begynderkursus og henvender sig til in-house teams som vil opkvalificere deres viden omkring Facebook-annoncering. I bruger min. 1000 kr. dagligt på Facebook i forvejen.

Jeg har nu brugt mere end 150.000.000 kr. på Facebook igennem de sidste 5 år. Det har givet mig et framework som altid virker, så længer man inputer de rigtige ting. 

Du kommer til at lære mit præcise framework i hvordan jeg skalerer, primært ecommerce virksomheder, på Facebook.

Det vil jeg lære dig at bruge igennem +10 timers videoer, med alt fra strategi, teknisk opsætning, content, bag om algoritmen og meget mere. Derudover får du adgang til en lukket Facebookgruppe med live Q&As og mulighed for at stille mig spørgsmål til dine kampagner.

Hvis det lyder som noget for dig, så tilmeld dig ventelisten herunder. 👇

mikkelrohde

HELLO WORLD.

Her er den foreløbige moduloversigt.

Bliver opdateret løbende.

  • Hvem er jeg
  • 5 områder du skal have styr på før du kan skalere.
  • Fra 1-100 på Facebook, med mit framework.
  • Campaign Budget Optimization (CBO) vs. Adset Budget Optimization (ABO)
  • Hvornår skal du bruge hvad? 
  • Derfor bruger vi CBO. 
  • Læringsfasen – er den vigtig? 
  • Giv Facebook tid til at lære. 

Flere på vej!

  • Få styr på tracking (Pixel / Conversions API)
  • Attribution vinduer – hvornår bruger vi hvad?
  • Den optimale kampagnestruktur. 
  • Hvilke kampagne målsætninger skal du bruge? 
  • Frameworket der løfter din performance. 

Flere på vej!

  • Overordnet struktur.
  • Top Funnel
  • Mid Funnel 
  • Lower Funnel
  • Retention
  • Test af målgrupper og annoncer
  • Vurdering af test
  • Skalér vinderne

Flere på vej!

  • Sådan laver du de bedste annoncer.
  • Disse formater skal du bruge. 

Flere på vej!

  • Sådan tester du målgrupper (Framework)
  • Sådan tester du annoncer (Framework)
  • Sådan får du mest ud af den enkelte annonce.
  • Next steps til at skalere

Flere på vej!

  • Overordnet kampagnestruktur
  • Test setup.
  • Top Funnel setup.
  • Mid Funnel setup.
  • Lower Funnel setup.
  • Retention setup.
  • Skaleringers metoder.
  • Overordnet kampagnestruktur
  • Test setup.
  • Top Funnel setup.
  • Mid Funnel setup.
  • Lower Funnel setup.
  • Retention setup.
  • Skaleringers metoder.
  • Intro til funnels.
  • Content funnels.
  • Landingssider.
  • Leadgenerering.

Opdateres.

Mikkel Rohde

Facebook Marketeer