Hvem er jeg?
Mit navn er Mikkel Rohde og min iværksætterrejse begyndte tilbage i folkeskolen. I dag laver jeg b.la. Facebook-annoncering for nogle af Danmarks fedeste virksomheder. Læs her min fulde historie og forstå hvorfor jeg er den rette til jeres opgave.

Jeg er iværksætter helt ind til rygraden.
I 2012 startede jeg min første rigtige webshop, der ligesom alle andre, solgte solbriller. Jeg fandt hurtigt ud af hvordan man byggede en webshop og ventede blot på at folk købte mine produkter. Det skete aldrig.. Der fik jeg øjnene op for Facebook-annoncering. Jeg brugte hurtigt en masse penge og endte med et enkelt salg, men med et kæmpe underskud. Det startede en dyb passion inde i min krop, at jeg kunne bygge noget selv og få andre mennesker til at købe dem.
Et par år senere og et par flere mislykkede projekter senere, så jeg muligheder på Instagram og den måde man kunne bygge en influencer profil op og blive betalt for at promovere andres produkter. Jeg fik hurtigt flair for “growth hacking” og byggede ugentligt profiler op med flere tusinde følgere og solgte her “shoutouts” til div. brands. Det endte med, at jeg rådgav 200+ virksomheder (primært i USA) om hvordan de kunne bruge Instagram som en salgskanal og best practices på platformen.
Jeg havde aldrig forestillet mig at et lille hobbyprojekt skulle blive så stort og da jeg reflekterede over hvad jeg lavede, fandt jeg frem til den konklusion, at jeg danske virksomheder var mange år bag de amerikanske, så mon ikke jeg kunne sælge samme ydelser til dem?
Jeg burede mig inde i en måned og startede min første rigtige virksomhed “Social Tiger Media” der skulle hjælpe danske virksomheder med, at lave content der sælger til Instagram og strategien bag.
Her fandt jeg ud af, at med Facebook-annoncering kunne det samme content lave afkast og begyndte her at eksperimentere med det sammen med GoLearn.dk (min ældste og mest trofaste kunde). Jeg fandt hurtigt ud af, at dette var præcis det jeg har ledt efter hele mit liv.
Jeg startede her mit firma See Why Digital ApS, med målet om at blive Danmarks skarpeste Facebook bureau og har nu lavet Facebook-annoncering på fuldt tid i 2+ år. Efter at have arbejdet på mange konti som før var kunder hos et bureau, fandt jeg ud af at jeg selv kan lave langt bedre resultater end bureauerne, da vi arbejder på to forskellige måder og passer til to forskellige kundetyper.
Jeg har derfor nu besluttet mig for, at droppe det originale bureau-mål og i stedet fokusere på at brande mig selv som mine kunder kender mig: Facebook-nørden der sidder med fingeren på pulsen af Facebook dag og nat.
Samtidig med at jeg laver Facebook-annoncering er jeg også åben overfor samarbejder i andres projekter, hvor jeg går ind og tager hele marketingrollen, hvis det har interesse, så kontakt mig gerne med mere info om jeres virksomhed.

Mikkel Rohde
Specialist i Facebook-annoncering
Til dagligt sidder med jeg et budget på over 100.000 kr. fordelt over mine kunder. Jeg har fingeren på pulsen af Facebook og eksekverer altid på de nyeste strategier og funktioner.
Har du brug for at blive peget i den rigtige retning? Så klik herunder.